Pracovní místo ( Obchodní referent/ka IT - práce v kanceláři ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Místo výkonu práce: Erbenova 270/2, Olomouc. Požadavky: pokročilý uživatel PC, spolehlivost, pečlivost; komunikativnost, obchodní duch, tah na branku, orientace na zákazníka (schopnost naslouchat), AJ výhodou.
Náplň práce: Udržení stávajících obchodních vztahů, péče o stávající klientelu, vyhledávání a rozvoj nových obchodních příležitostí, splnění plánu prodeje, zodpovědnost za dosahování výsledků, podílení na vývoje a propagace, jedná se o práci v kanceláři, zajímavá a samostatná práce ve společnosti s dlouholetými zkušenostmi v oblasti IT.
Benefity: Naše společnost poskytuje svým zaměstnancům příspěvky na stravování, firemní mobilní telefon a notebook. Poskytujeme svým zaměstnancům nadstandardní finanční ohodnocení nad rámec fixní mzdy při plnění svých povinností. Zaměstnanecké benefity: příplatky na stravování - 60,- Kč/den, firemní notebook a mobil, motivační platové ohodnocení, nabízíme pracovní smlouvu na HPP a to na dobu neurčitou.
První kontakt možný POUZE mailem. Pokud Vás nebudeme kontaktovat do tří týdnů od zaslání životopisu, berte to prosím tak, že byla dána přednost jiným kandidátům, kteří lépe vyhovují požadavkům na danou pozici.
Volné místo obchodní referent/ka it - práce v kanceláři pro lokalitu Olomouc.