Pracovní místo ( Asistenti obchodního oddělení ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Požadavky: komunikativní osobnost, dobrá znalost českého jazyka, uživatelská znalost práce na PC, zkušenosti s telefonickou komunikací se zákazníky (telesales, telemarketing, call centrum) výhodou
Náplň práce: podpora obchodního týmu, práce s databázemi, plánování a telefonické sjednávání schůzek pro obchodní zástupce
Výhody: komplexní zaškolení a neustálé průběžné vzdělávání, vhodné i pro uchazeče bez praxe. Pružná pracovní doba.
Motivující finanční ohodnocení.
Možnost práce z domu nebo částečného úvazku. Přátelský kolektiv.
Pracovní doba: 8:00 - 16:00 hod.
Zájemci o pracovní místo zasílat životopis na e-mail nebo se hlásit telefonicky v době od 9:00 do 18:00 hod.
Volné místo asistenti obchodního oddělení pro lokalitu Zlín.