Technici uživatelské podpory informačních a komunikačních technologií

  • Brno

Pracovní místo ( Technici uživatelské podpory informačních a komunikačních technologií ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Požadované dovednosti
Znalost angličtiny - rodilý mluvči, C1-C2
Technické znalosti - oblast telefonie, digitální televize, internetové sítě
Uživatelské znalosti s Win OS, MS Office
Zkušenosti se zákaznickým servisem, technickou podporou, prací v call centru
Vysoká úroveň komunikačních dovedností
Pro-zákaznický přístup
Zodpovědnost, dochvilnost, kolegialita, pečlivost
Poznámka k volnému místu:
Uchazeči musí úspěšně projít technickým testem, anglickým testem a ústním pohovorem během výběrového řizení
Výhodou: certifikáty v oblasti IT (ECDL, CCNA, Microsoft Applications certification, ...)

souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou
Volné místo technici uživatelské podpory informačních a komunikačních technologií pro lokalitu Brno.

Vložit inzerát