Pracovní místo ( Pracovník zákaznické podpory ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Náplň práce: komunikace se zákazníky po e-mailu(chatu) a telefonu, zodpovídání dotazů ohledně služeb, řešení základních technických problémů, pomoc zákazníkům se zřizováním hostingových služeb.
Směnný provoz - denní a noční směny včetně víkendů a svátků (12-ti hodinové směny 6:00-18:00 a 18:00-6:00).
Spolupráce s techniky a programátory.
http://datacentrum.wedos.com/a/341/zkuste-karieru-u-wedos.html
Osobní údaje budou zpracovány pouze za účelem dosazení vhodného kandidáta a to po takovou dobu, než bude vhodný kandidát nalezen a pracovní místo bdue obsazeno.
Volné místo pracovník zákaznické podpory pro lokalitu Hluboká nad Vltavou.