Logistic and HR manager

  • Uničov

Pracovní místo ( Logistic and HR manager ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Main job responsibilities: logistics coordinating of all imports of the raw material for the company, logistic responsibility together with existing team of two people, payment preparations, hiring and analyzing new applicants for the growth of the company, salary preparations in system, cultural integration activitites for the strengthening of the international team, team building events organization.

Key requirements: accurate, min. University education (preferred areas : HR / Psychology and or Logistics), logistic and event organization background is advantage, Ukrainian and English fluently, (besides this, Czech language woul will be considered as a plus), good logistic skills, good communicational skills and positive attitude, computer skills (MS Word, Excel), personality that fits in our young team, hands on mentality, flexible to work on projects as they come with the growth of the company, openess to travel to Ukraine and or other areas.

What can we offer: stable background of quickly developing company, space for personal development, participation on interesting projects, friendly team, daily communication in English, benefits and interesting salary.
Volné místo logistic and hr manager pro lokalitu Uničov.

Podobné nabídky

Uklízeč/ka - Olomouc

GLANZO s.r.o.

  • Olomouc
  • Plný úvazek
  • Inzerováno déle jak měsíc

Pomocní kuchaři

Ilir Duriqi

  • Olomouc
  • Plný úvazek
  • Inzerováno déle jak měsíc

Pomocní kuchaři

SELMANI PRO s.r.o.

  • Olomouc
  • Plný úvazek
  • Inzerováno déle jak měsíc

Podobné nabídky

Uklízeč/ka - Olomouc

GLANZO s.r.o.

  • Olomouc
  • Plný úvazek
  • Inzerováno déle jak měsíc

Pomocní kuchaři

Ilir Duriqi

  • Olomouc
  • Plný úvazek
  • Inzerováno déle jak měsíc

Pomocní kuchaři

SELMANI PRO s.r.o.

  • Olomouc
  • Plný úvazek
  • Inzerováno déle jak měsíc
Vložit inzerát