Pracovní místo ( Operátor v call centru ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Přijmeme pracovníky na hlavní pracovní poměr (i na DPP) na pozici Pracovník call centra.
Rozšiřujeme naši působnost, proto hledáme nové uchazeče.
Pracovní doba Po – Pá, víkendy + státní svátky volné, pouze ranní směny, práce v mladém kolektivu, možnost zkráceného úvazku, žádné přesčasy. Práce v příjemném, vytápěném prostředí.
Také umožňujeme individuální rozvržení pracovní doby, napracovat si hodiny dle potřeby, práci na čas přerušit a pak se do ní vrátit.
Požadujeme: komunikační schopnosti s dovedností navazovat vztahy, přirozenou asertivitu, znalost práce na PC (Word, Excel, Internet), smysl pro obchod, pozitivní přístup.
Pracovní náplň: kontaktování klientů našich obchodních partnerů, prodejní činnost po telefonu, uzavírání obchodních smluv, evidence dat v databázi.
Nabízíme: měsíční základní mzdu + bonusový výdělek, práce vhodná pro absolventy, moderní technické vybavení, zajištění školení interním lektorem na náklady společnosti, nápoje na pracovišti, lokalita pracoviště v centru Příbrami.
Podrobné informace: na www.atoda.cz.
V případě zájmu volejte: 380 900 122 nebo pošlete životopis na nabory@atoda.cz.
Těšíme se na Vás!
Volné místo operátor v call centru pro lokalitu Příbram.