Pracovní místo ( Specialista/ka kvality ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
a:27.1.2015,
Hlavní úkoly a kompetence:
Řízení zákaznických reklamací:
Analýza reklamací a přijímání nápravných opatření,Organizace a doprovod zákaznických auditů,Aktivní komunikace se zákazníky v oblasti kvality,Úzká spolupráce s obchodním oddělením a TPV,Provádění výrobkových auditů, Systém řízení kvality
Požadujeme:
•SŠ/VŠ vzdělání technického zaměření (slévárenství, strojírenství, hutnictví), vhodné i pro absolventy oboru Managementu kvality,
•Znalosti systému řízení kvality (např.ISO 9001, VDA 6.1, ISO/TS 16949)
•Zkušenosti s problematikou řízení zákaznických reklamací
•Technické a analytické schopnosti
•Zkušenosti s nástroji kvality (FMEA, SPC, PPAP, 8D apod.)
•Komunikativní znalost AJ, příp. NJ
•Komunikační a vyjednávací schopnosti
•Schopnost operativního řešení aktuálních problémů
•Ochotu cestovat a časovou flexibilitu
Nabízíme:
Možnost seberealizace a kariérního růstu,Široké spektrum zaměstnaneckých výhod a benefitů,Motivující pracovní ohodnocení odpovídající dosaženým výsledkům,Práci v přátelském kolektivu ve výrobní společnosti s dlouholetou tradicí
Volné místo specialista/ka kvality pro lokalitu Kopřivnice.