Junior HR ADMINISTRATION CLERK with German! Up to 1300 Euro!Relocation to Prague

  • Praha

Pracovní místo ( Junior HR ADMINISTRATION CLERK with German! Up to 1300 Euro!Relocation to Prague ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

If you are interested in HR ADMINISTRATION SUPPORT but don´t really have any experience yet this might be a great opportunity for you! Become a customer/administration support for the employees agenda.

What will you be responsible for?

* Scheduling time entries for employees
* Maintaining the personal data in the system (SAP)
* 50% is communication with other employees while answering their questions and 50% is administration support
* Reporting related to time entries
* Close cooperation with the payroll department & providing support to employees during facing unusual or escalated issues related to their paychecks
* Business skype / email / conference communication with the Financial and Project Managers as well as with the HR team with regards to missing time entries, unapproved timesheets etc.

Podobné nabídky

Dělníci v oblasti výstavby a údržby budov

ANHIO STAV s.r.o.

  • Praha
  • Plný úvazek
  • Inzerováno déle jak týden

Dělníci v oblasti výstavby a údržby budov

FUTURE FLIGHT s.r.o.

  • Praha
  • Plný úvazek
  • Inzerováno déle jak týden

Obsluha v zařízeních rychlého občerstvení

JOSH´S FAST FOOD s.r.o.

  • Praha
  • Plný úvazek
  • Inzerováno déle jak týden

Podobné nabídky

Dělníci v oblasti výstavby a údržby budov

ANHIO STAV s.r.o.

  • Praha
  • Plný úvazek
  • Inzerováno déle jak týden

Dělníci v oblasti výstavby a údržby budov

FUTURE FLIGHT s.r.o.

  • Praha
  • Plný úvazek
  • Inzerováno déle jak týden

Obsluha v zařízeních rychlého občerstvení

JOSH´S FAST FOOD s.r.o.

  • Praha
  • Plný úvazek
  • Inzerováno déle jak týden
Vložit inzerát