Nabidky-prace.cz server s nabídkou práce online, každý den aktualizace volných míst.

Grafton Recruitment s.r.o. Procurement Specialist | Back Office

Procurement Specialist | Back Office

Referenční číslo: 20-28-257081/NP

Pracovní náplň
This is a fantastic opportunity for you to use your procurement expertise to support a procurement team. As a PROCUREMENT SPECIALIST, you have to make sure that products are purchased from specified suppliers and are delivered according to agreed terms and conditions.

Who will you work for?
Helping clients harness the power of innovation in today’s digital age, this international IT services company operates in 70 countries worldwide. Providing a vast amount of IT services and consulting, this company focuses their attention on providing quality to their clients, partners, and shareholders. This alone makes them not only a leader in their industry, but also a leader in global corporate citizenship.

Your Responsibilities:
- Creating and issuing purchase orders to suppliers
- Reviewing all purchase requests, verifying that all required information and documentation has been provided, and subsequently creating purchase orders for the requested items
- Making sure that purchases are made against properly approved purchase orders, and are compliant with CSC Procurement Policies
- Processing of purchase requests in compliance with agreed SLA
- Solving PO related queries from requesters as well as suppliers
- Completing related admin tasks e g: archiving, filing etc.

Požadavky
- Education in Economics, Accounting, Finance, Business Administration or related area
- Fluency in English
- Previous experience in a similar position within an international environment is a plus
- Advanced MS Office skills (specifically Excel – VLOOK UP, SUM, IF, …)
- Knowledge of SAP and SRM is an advantage
- Superb communication skills
- Excellent organizational and problem-solving skills, attention to detail
- Team work while ensuring follow up on individual responsibility

Informace
Benefits:
- 25 days of paid holidays
- Unlimited period contract
- Flexible working hours
- Three days of Home Office per month
- Health and accident insurance
- Referral bonus
- Meal vouchers
- Fruit and refreshment on the workplace
- Multisport Card
- Trainings
- Opportunity for career growth both horizontally and vertically
- Team buildings and company events
- Brand new offices close to the city centre
Are you interested in this position? Please fill in the contact form or send us your CV in English language with the ref. number in the subject of your application.

If you have had an interview in Grafton already, please contact your consultant directly via e-mail.




Please read carefully the text below and attach it to your e-mail/letter.
I agree that company Grafton Recruitment, Na Porici 3a, Praha 1, will process my private personal data towards mediation a job (filing, editing, sorting and its providing to a third party whose identity will be communicated to me) in accordance with legislative act number 101/2000 Sb. O ochraně osobních údajů until written form revocation. I confirm being awarded of my rights in connection with access to and protection of information. For exact wording of §12 and §21 please go to klikněte.

Máte zájem o tuto práci?

odpověď

Název pozice: Procurement Specialist | Back Office

Pracovní poměr: Plný pracovní úvazek
Plat by agreement
Lokalita: Praha
Obor: Administrativa a organizace
Pozici nabízí: Grafton Recruitment s.r.o.
Internet: www.grafton.cz

Zadavatel: Personální Agentura
Kontaktní osoba: Chroustovská Iveta
E-mail: Chroustovská Iveta
Telefon: (+420) 242 456 400

Máš zájem o tuto práci? odpovědět zaměstnavateli
Všechna volná místa od: Grafton Recruitment s.r.o.
Informace
Grafton Recruitment Vám nabízí profesionální personálně poradenské služby při hledání zaměstnání.

Ke každému kandidátovi přistupujeme individuálně, rádi si s Vámi pohovoříme o Vaší aktuální situaci a Vašich představách o budoucím zaměstnání. Poradíme Vám s výběrem okruhu pracovních pozic, které budou odpovídat Vašemu profesnímu profilu a budoucímu rozvoji, doporučíme Vám vhodného zaměstnavatele.

Kategorie, které by Vás mohly zajímat:

Podobné inzeráty:

Plánovači výroby Místo výkonu práce: Přestavlcká č.p. 1474 295 01 Mnichovo Hradiště Prvotní kontakt: telefonicky: 326 706 600, e-mail: kissova@profsvar.cz Požadavky: - SŠ/VŠ technického směru - Základní znalost AJ výhodou - Znalost PC, MS Office - Znalost ...
PROF SVAR s.r.o. Mnichovo Hradiště, Inzerováno včera

Projektoví manažeři Místo výkonu práce: Přestavlcká č.p. 1474 295 01 Mnichovo Hradiště Prvotní kontakt: tel.: 326 706 600, e-mail: kissova@profsvar.cz Požadavky: - SŠ/VŠ technického směru - AJ/NJ na komunikativní úrovni - Zkušenosti v oblasti automobilového ...
PROF SVAR s.r.o. Mnichovo Hradiště, Inzerováno včera

ASISTENTI/KY SEKRETARIÁTU POLIKLINIKY Místo výkonu práce: Roentgenova č.p. 2 Kontakt: Gvoždiaková Nela Mgr., tel.: 257272306, e-mail: volna.mista@homolka.cz Popis pracovní náplně: - Zajištění administrativní podpory jednotlivých oddělení polikliniky - Příprava a zprocesování podkladů či ...
Nemocnice Na Homolce Praha, Inzerováno včera

Správci informačního systému (Helios Green) Místo výkonu práce: Hl.m.Praha Způsob prvního kontaktu: E-mailem na adresu personalni@fdv.cz Kontaktní osoba: paní Bc. Lucie Kubrová UPŘESŇUJÍCÍ INFORMACE: Jsme Fond dalšího vzdělávání, příspěvková organizace MPSV. Právě hledáme nového kolegu nebo ...
Fond dalšího vzdělávání Praha, Inzerováno včera

Další volná místa, která by Vás mohla zajímat:

Odeslat
zavřítzavřít

Buďte první, kdo se dozví o nových nabídkách práce na našem serveru!
Parametry zasílání:

Nabídky práce.cz Vám odešlou upozornění na e-mail
pokud se zveřejnění volné místo dle Vašeho výběru

Odeslat

Po odeslání požadavku upřesněte hledanou pozici Zasílání upozornění lze kdykoliv zrušit