Technik pro řízení zákaznických reklamací

Pracovní místo ( Technik pro řízení zákaznických reklamací ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Strojírenská firma s třemi výrobními divizemi specializující se i na zakázkovou výrobu pro český a zahraniční trh hledá kandidáta se zkušenostmi v oblasti zákaznických reklamací a s plynulou znalostí německého jazyka na pozici:

SPECIALISTA ZÁKAZNICKÉ KVALITY

NÁPLŇ PRÁCE:

· Komunikace se zákazníky a řešení zákaznických reklamací
· Navrhování možností na zlepšení a zefektivnění
· Nastavování vhodných opatření
· Analýzy a hodnocení zákaznických reklamací
· Zpracování příslušné dokumentace – evidence

POŽADUJEME:

· SŠ/VŠ vzdělání (technické)
· Znalost norem kvality ISO a nástrojů kvality (8D)
· Orientace v strojírenské dokumentaci
· Aktivní znalost německého jazyka
· Řidičský průkaz (sk. B)

NABÍZÍME:

· Motivující finanční ohodnocení
· Stabilní zaměstnání v moderních prostorech s důrazem na čistotu a bezpečnost
· Možnost dalšího vzdělávání, osobního rozvoje a pracovat na své kariéře
· Místo pracoviště: Jihomoravský kraj (na dojezd od Brna cca 35 km)
· Nástup: dle dohody

V případě zájmu zašlete svůj životopis v češtině ve Wordu na email lucia.citriakova@adecco.com nebo nás kontaktujte telefonicky na tel. číslo: +420 725 495 524. Pokud Vás nebudeme do 3 týdnů od zaslání životopisu kontaktovat, berte to prosím tak, že byla dána přednost jiným kandidátům, kteří lépe vyhovují daným požadavkům. Děkujeme za pochopení.

Poskytnutím osobních údajů souhlasíte s jejich shromažďováním a zpracováním za účelem zaměstnání a zprostředkování zaměstnání. Více o zásadách ochrany o

Podobné nabídky

Zedníci

DREDGER s.r.o.

  • Karlovy Vary
  • Plný úvazek
  • Inzerováno déle jak měsíc

Podobné nabídky

Zedníci

DREDGER s.r.o.

  • Karlovy Vary
  • Plný úvazek
  • Inzerováno déle jak měsíc
Vložit inzerát