Pracovní místo ( Technik pro řízení zákaznických reklamací ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Strojírenská firma s třemi výrobními divizemi specializující se i na zakázkovou výrobu pro český a zahraniční trh hledá kandidáta se zkušenostmi v oblasti zákaznických reklamací a s plynulou znalostí německého jazyka na pozici:
SPECIALISTA ZÁKAZNICKÉ KVALITY
NÁPLŇ PRÁCE:
· Komunikace se zákazníky a řešení zákaznických reklamací
· Navrhování možností na zlepšení a zefektivnění
· Nastavování vhodných opatření
· Analýzy a hodnocení zákaznických reklamací
· Zpracování příslušné dokumentace – evidence
POŽADUJEME:
· SŠ/VŠ vzdělání (technické)
· Znalost norem kvality ISO a nástrojů kvality (8D)
· Orientace v strojírenské dokumentaci
· Aktivní znalost německého jazyka
· Řidičský průkaz (sk. B)
NABÍZÍME:
· Motivující finanční ohodnocení
· Stabilní zaměstnání v moderních prostorech s důrazem na čistotu a bezpečnost
· Možnost dalšího vzdělávání, osobního rozvoje a pracovat na své kariéře
· Místo pracoviště: Jihomoravský kraj (na dojezd od Brna cca 35 km)
· Nástup: dle dohody
V případě zájmu zašlete svůj životopis v češtině ve Wordu na email lucia.citriakova@adecco.com nebo nás kontaktujte telefonicky na tel. číslo: +420 725 495 524. Pokud Vás nebudeme do 3 týdnů od zaslání životopisu kontaktovat, berte to prosím tak, že byla dána přednost jiným kandidátům, kteří lépe vyhovují daným požadavkům. Děkujeme za pochopení.
Poskytnutím osobních údajů souhlasíte s jejich shromažďováním a zpracováním za účelem zaměstnání a zprostředkování zaměstnání. Více o zásadách ochrany o