Pracovní místo ( Technický back office pro zákaznický servis ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Je Vaší silnou stránkou rychlé a efektivní řešení situací, aktivní přístup k práci a nebojíte se každodenní výzvy zvládat řadu pracovních úkolů najednou?
Strojírenská firma se zakázkovou výrobou pro český i zahraniční trh hledá kandidáta / kandidátku na pozici:
SPECIALISTA ZÁKAZNICKÉHO SERVISU
NÁPLŇ PRÁCE:
· Vyřizování požadavků klientů (podpora zákaznického servisu)
· Řešení technických záležitostí se zákazníky
· Oslovování klientů se zjištěním jejich spokojenosti
· Řešení reklamací spolu s oddělením kvality
· Vedení příslušné administrativy
POŽADUJEME:
· SŠ/VŠ vzdělání
· Výborní znalost anglického nebo německého jazyka PODMÍNKOU
· Zkušenost v oblasti zákaznického servisu nebo telemarketingu
· Znalost výkresové dokumentace, orientace v oblasti strojírenství
· Aktivní samostatný přístup k práci, schopnost stanovit si priority a najít řešení
NABÍZÍME:
· Motivující finanční ohodnocení
· Stabilní zaměstnání v moderních prostorech s důrazem na čistotu, bezpečnost a kvalitu
· Školení zaměstnanců a důraz na jejich rozvoj
· Místo pracoviště: Jihomoravský kraj (na dojezd od Brna)
· Nástup: dle dohody
V případě zájmu zašlete svůj životopis v češtině ve Wordu na email lucia.citriakova@adecco.com nebo nás kontaktujte telefonicky na tel. číslo: +420 725 495 524. Pokud Vás nebudeme do 3 týdnů od zaslání životopisu kontaktovat, berte to prosím tak, že byla dána přednost jiným kandidátům, kteří lépe vyhovují daným požadavkům. Děkujeme za pochopení.
Poskytnutím osobních údajů souhlasíte s jejich shromažďováním a zpracováním za