Pracovní místo ( Customer Claims Engineer ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Customer Claims Engineer
ODVĚTVÍ: výroba - automotive
LOKALITA: Plzeň
NÁSTUP: dle dohody
NÁPLŇ PRÁCE:
- Komunikace se zákazníkem v rámci zákaznických reklamací
- Zajišťování vyřízení reklamace podle požadavku zákazníka
- Vyšetřování neshody ve výrobním závodě zákazníka, případně dealera
- Komunikace a spolupráce s ostatními odděleními při zajišťování příčin a nápravných opatření
- Příprava reportů a následné reportování stavu reklamace zákazníkům
- Reporting nadřízeným stav a výsledky reklamací, pomocí pravidelných zpráv a analýz
- Řízení se operativními pokyny svých nadřízených a informování o problémech
- Odpovědnost plnit požadavky zákazníka na kvalitu v rámci řízení reklamace
POŽADUJEME:
- SŠ/VŠ technického směru
- Praxe v oblasti kvality
- Znalost technické dokumentace
- Velmi dobrá komunikativní znalost AJ pro potřeby vedení jednání se zákazníkem
- Orientace na zákazníka
- Dobrá znalost MS Office
- ŘP sk. B - aktivní řidič, ochota cestovat na krátké služební cesty
- Aktivní a samostatný přístup k řešení problémů
NABÍZÍME:
- Zázemí zahraniční výrobní společnosti
- Práce v čistém moderním pracovním prostředí
- Odpovídající platové odhodnocení
- Osobní ohodnocení – až 25% základního platu
- 13. plat
- Příspěvky na stravování, na dopravu
- Příspěvky na penzijní a životní pojištění
- Dotace na jazykové kurzy
- Finanční odměny za věrnost firmě
- 5 týdnů dovolené a další
V případě Vašeho zájmu prosím zašlete svůj životopis na kristyna.typovska@adecco.com , nebo volejte na tel. 721 260 396.