Pracovní místo ( Obchodní ředitel resortu ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
ŘEDITEL RESORTU (OBCHOD A MARKETING)
NÁPLŇ PRÁCE:
· Zodpovědnost za nastavení cenové politiky – roční plán nákladů, výnosů, tržeb, tvorba rozpočtu a kalkulaci
· Zodpovědnost za marketing – vytvoření marketingové strategie, zajištění propagačních materiálů a reklamních předmětů
· Zodpovědnost za provoz hotelu – kvalita služeb, spokojenost zaměstnanců a klientů
· Spolupráce s provozním ředitelem
POŽADUJEME:
· SŠ vzdělání
· Zkušenosti na podobné pozici
· Orientace v oblasti gastronomie a hotelnictví
· Flexibilita, organizační dovednosti, aktivní přístup k práci
· Řidičský průkaz (sk. B)
NABÍZÍME:
· Zajímavé finanční ohodnocení
· Stabilní zaměstnání
· Možnost dalšího rozvoje
· Místo pracoviště: Olomoucký kraj (na dojezd od Olomouce)
· Nástup: Ihned
V případě zájmu zašlete svůj životopis v češtině ve Wordu na email lucia.citriakova@adecco.com nebo nás kontaktujte telefonicky na tel. číslo : +420 725 495 524. Pokud Vás nebudeme do 3 týdnů od zaslání životopisu kontaktovat, berte to prosím tak, že byla dána přednost jiným kandidátům, kteří lépe vyhovují daným požadavkům. Děkujeme za pochopení.
Poskytnutím osobních údajů souhlasíte s jejich shromažďováním a zpracováním za účelem zaměstnání a zprostředkování zaměstnání. Více o zásadách ochrany osobních údajů naleznete zde: http: //www.adecco.cz/Prohlaseni.html