Pracovní místo ( Účetní asistent/ka, zpracování platebních příkazů ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Jste samostatná/ý, pečlivá/ý a komunikativní? Líbila by se Vám práce v malém, příjemném prostředí s vlastní kanceláří? Angličtina Vám nedělá problém? Kontrola a příprava účetních dokladů je Váš denní chleba? Pak hledáme právě Vás!
Na pozici BACK OFFICE SUPPORT budete mít na starost:
* Přípravu platebních příkazů a párování došlých plateb
* Vedení pokladny (CZK, EUR, USD)
* Tvorbu cenových kalkulací
* Zpracování podkladů pro mzdy
* Zabezpečení mezinárodní přepravy
* Komunikaci s tuzemskými i zahraničními dodavateli a státními institucemi
* Administrativní zabezpečení chodu firmy
Lokalita: Praha 4, Podolí
Mzda: Dle zkušeností kandidáta
Pracovní doba: 8 - 16:30
Typ smlouvy: HPP, na dobu neurčitou