Pracovní místo ( TOP General - Office Manager, Prague 1, Top Company ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Neobvyklá příležitost stát se součástí mezirnárdní TOP společnosti, kdy hledáme vhodné kandidáty na pozici General Office Manager.
Vaší hlavní pracovní náplní bude:
- zajištění chodu kanceláře v Praze
- dohled a koordinace aktivit zaměstnanců - cca 40 zaměstnanců
- zodpovědnost za jejich hodnocení
- organizování a vedení interních schůzek se zaměstnanci
- dohled a případná pomoc s náborem zaměstnanců
- příprava a implementace "office policies"
- analýza a monitorování interních procesů
- komunikace s dodavateli kanceláře
- mezinárodní, regionální a lokální podpora managementu společnosti
- dohled a analýza finančních reportů
- implementace globálních projektů na lokální podmínky
- komunikace s místními úřady
- vedení rozpočtu kanceláře