Pracovní místo ( Office assistant - od 25 000 Kč/měs., Praha 8 ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Baví Tě práce na recepci? Domluvíš se anglicky a rád/a angličtinu využiješ i v práci?
Máš kolem sebe rád/a super tým a lákalo by Tě pracovat v úplně nových kancelářích v dosahu metra Křižíkova?
Tak to jsi vhodný/á kandidát/ka na pozici Office assistant!
A co je náplní práce na pozici Office assistant?
* Vítání příchozích hostů
* Vyřizování emailů, telefonátů
* Objednávání kurýrů, přebírání zásilek
* Selekce příchozí pošty
* Údržba zasedacích místnosti
* Domlouvání schůzek
* Objednávání občerstvení
* Administrativní podpora managementu
* Objednávky vizitek a kancelářských potřeb
* Rezervace letenek, ubytování
* Starost o vozový park
Zaujali jsme Tě? Tak pošli svoje CV v ČJ i AJ a brzy se Ti ozveme!
Mzda: od 25 000 Kč/měs.
Nástup: Možný ihned
Lokalita: Praha 8
Smlouva na rok a poté možnost prodloužení