Pracovní místo ( Office koordinátor/ka, až 30 000 Kč/měs - Praha 5 ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Máte již nějaké zkušenosti jako recepční nebo jako týmový/á asistent/ka? Baví Vás různorodá práce a jste rádi podporou pro Vaše kolegy?
Jestli je pro Vás výhodou využití angličtiny a preferujete menší pracovní tým před korporátem, zašlete nám Vaše CV v ČJ i AJ!
Náplň práce na pozici office koordinátora:
* Zajištění chodu kanceláře
* Objednávky občerstvení
* Objednávky kancelářských potřeb
* Komunikace se správou budovy
* Spolupráce s úřady
* Plánování a organizování schůzek
* Administrativní podpora managementu
* Podpora HR oddělení
* a další organizační úkoly
Nástup: Co nejdříve
Lokalita: Nové Butovice