Customer Service Team Leader

  • Mladá Boleslav

Pracovní místo ( Customer Service Team Leader ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Máte zkušenosti s vedením týmu zákaznického servisu či supply chain? Máte výborné komunikační schopnosti a AJ na úrovni min. B2? Tím pádem jste tou pravou volbou pro pozici Customer Service Team Leader!

Jaká bude Vaše náplň práce?

- Stanovování strategií pro oblast Customer Service a dlouhodobých/ročních cílů pro oddělení
- Vedení a motivace týmu (7-8 lidí)
- Vytváření schémat zastupitelnosti v rámci oddělení
- Dohlížení na dodržování plnění standardů zákaznické péče
- Komunikace se zákazníky při řešení složitějších případů a požadavků
- Úzká spolupráce s ostatními odděleními
- Výběr a podpora zaškolení nových členů
- Kontrolu reportu service levelu, schvalování příslušných faktur, penalizačních faktur za nedodávky aj.
- Reprezentace Customer Service na interních i externích setkáních
- Koordinace rezervačních objednávek v interním transakčním systému Minos

Podobné nabídky

Kvalitáři a testovači výrobků, laboranti (kromě...

Optima Board s.r.o.

  • Zápy
  • Plný úvazek
  • Inzerováno před 6 dny

Pomocní dělník ve výrobě (m/ž)

LONDON AUTOMOTIVE, s.r.o.

  • Zákupy
  • Plný úvazek
  • Inzerováno před 7 dny

Montážní dělníci mechanických zařízení

STS Trans s.r.o.

  • Hlavenec
  • Plný úvazek
  • Inzerováno déle jak týden

Podobné nabídky

Kvalitáři a testovači výrobků, laboranti (kromě...

Optima Board s.r.o.

  • Zápy
  • Plný úvazek
  • Inzerováno před 6 dny

Pomocní dělník ve výrobě (m/ž)

LONDON AUTOMOTIVE, s.r.o.

  • Zákupy
  • Plný úvazek
  • Inzerováno před 7 dny

Montážní dělníci mechanických zařízení

STS Trans s.r.o.

  • Hlavenec
  • Plný úvazek
  • Inzerováno déle jak týden
Vložit inzerát