Pracovní místo ( Customer Service Team Leader ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Máte zkušenosti s vedením týmu zákaznického servisu či supply chain? Máte výborné komunikační schopnosti a AJ na úrovni min. B2? Tím pádem jste tou pravou volbou pro pozici Customer Service Team Leader!
Jaká bude Vaše náplň práce?
- Stanovování strategií pro oblast Customer Service a dlouhodobých/ročních cílů pro oddělení
- Vedení a motivace týmu (7-8 lidí)
- Vytváření schémat zastupitelnosti v rámci oddělení
- Dohlížení na dodržování plnění standardů zákaznické péče
- Komunikace se zákazníky při řešení složitějších případů a požadavků
- Úzká spolupráce s ostatními odděleními
- Výběr a podpora zaškolení nových členů
- Kontrolu reportu service levelu, schvalování příslušných faktur, penalizačních faktur za nedodávky aj.
- Reprezentace Customer Service na interních i externích setkáních
- Koordinace rezervačních objednávek v interním transakčním systému Minos