Pracovní místo ( Specialista/ka business procesů ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Máte zkušenosti v oblasti financí a zefektiňování business procesů? Tak to hledáme právě Vás!
K základním odpovědnostem v rámci řízení projektů patří zejména:
- koordinace aktivit vydefinovaných pro úspěšné zvládnutí projektu včetně zabezpečení dodržování časového harmonogramu, pilotování výstupů z projektu na prodejnách nebo centrále společnosti, podílení se na implementaci výstupů z projektu a závěrečné vyhodnocení úspěšnosti projektu
- řízení klíčových projektů se zaměřením na důležité firemní procesy za účelem zavedení nových procesů do praxe nebo za účelem zefektivnění stávajících procesů nebo snížení nákladů
- proaktivní ověřování nastavení jednotlivých firemních procesů
- vytváření a udržování zásadních firemních procedur v modelovacím programu ARIS, příp. Bwise