Pracovní místo ( Obchodní referent/ka - specialista na reporting ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Máte zkušenosti z účetnictví, nebo se v této oblasti chcete vzdělávat a rozvíjet?
Baví Vás administrativně zpracovávat objednávky, vystavovat faktury?
Hovoříte velmi dobře anglicky nebo německy?
Nevadilo by Vám postarat se také o plynulý chod kanceláře, která bude Vaším královstvím?
Rád/a byste našel/našla opravdu dlouhodobou stabilní práci ve vysmátém kolektivu?
Pak určitě dočtěte tento inzerát a pošlete nám svůj životopis!
Pro velmi úspěšnou českou pobočku německé technické firmy hledáme do kanceláře v Malešicích kandidátku či kandidáta, který se postará o její administrativně-finanční chod.
V kanceláři budete mít na starosti zejména:
* komunikaci se zákazníky, vyřízení objednávek, zajištění logistiky
* fakturaci, přípravu podkladů pro externí účetní, úzkou spolupráci při auditech
* výkaznictví/reporting do zahraničí do mateřské společnosti
* hladký chod kanceláře a vyřizování obchodní korespondence a telefonátů.
Nástup na pozici: ihned, dle domluvy
Plný úvazek, smlouva na dobu neurčitou
Lokalita: Malešice, dobře dostupné autobusem z metra B nebo A
Pracovní doba: 8:00 - 16:30 hod.