Pracovní místo ( Brand Manager - FMCG - 45 000 až 60 000 Kč/měs. ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Přestižní FMCG společnost hledá do svého týmu zkušeného Brand Managera s analytickým myšlením. Velikou výhodou je práce s daty a pečlivost.
Náplň práce:
- vytváření marketingových plánů pro svěřené značky a jejich implementace
- řízení projektů dle schváleného marketingového plánu (úzká spolupráce s ostatními odděleními ve společnosti i externími partnery)
- identifikace příležitostí na trhu a spolupráce na vývoji nových výrobků
- rozvoj stávajících aktivit, inovace
- pravidelná analýza vývoje trhu, reporting, forecasting
- zodpovědnost za profitabilní růst svěřených značek
- vedení administrativy a back office
Nástup - možný IHNED