Pracovní místo ( ASISTENT/ KA v advokátní kanceláři, Praha- centrum ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Máte již zkušenost z advokátní kanceláře nebo právního oddělení na asistentské pozici?
Láka Vás prostředí mezinárodní společnosti, kde aktivně využijete AJ?
Pokud Vás tato pracovní nabídka zaujala, budeme se těšit na vaše anglické a české CV.
Náplň práce:
- podpora týmu právníků
- korespondence (psaní dopisů, faxů, e-mailů)
- úprava a zapracovávání změn do dokumentů
- telefonická komunikace
- organizace služebních cest (rezervace letenek, zajištění ubytování)
- komunikace s dodavateli služeb
- příprava fakturace
- faxování, kopírování
- spolupráce s ostatními asistentkami
Pracovní doba: 9 - 18:00
Pracoviště: Praha- centrum
Nástup: květen/ červen 2017