Pracovní místo ( OFFICE MANAGER/ KA s AJ+ NJ ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Láká Vás příležitost stát se součástí týmu mezinárodní společnosti v centru Prahy?
Rádi byste denně aktivně využívali jak anglický tak německý jazyk?
Máte kladný vztah k financím a k číslům a již máte na obdobné pozici určité zkušenosti?
Open space není nic pro Vás?
Neváhejte nám zaslat svůj životopis jak v českém, tak anglickém jazyce.
Na pozici General Office Manager Vaší náplní práce bude:
* zajištění celkového chodu kanceláře
* kontrola finančních podkladů
* kontrola dodržování termínů, nákladů
* reporting
* úzká spolupráce s externí účetní společností
* správa rozpočtů
* komunikace s dodavateli
* koordinace práce zaměstnanců
* administrativní podpora HR
* zajišťování školení
* organizace firemních akcí
* evidence docházky,dovolených, mezd
* komunikace napříč společností v cizím jazyce (AJ, NJ)
Lokalita: Praha- centrum
Pracovní doba: 9- 17:30h (+ možná flexibilita)
Nástup: únor/ březen 2017