Pracovní místo ( CREDIT CONTROLLER ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Pro našeho klienta – mezinárodní výrobní společnost se sídlem v okrese Hradec Králové – obsazujeme pozici
CREDIT CONTROLLER
Požadavky:
- SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
- dobrá znalost anglického jazyka (slovem i písmem)
- praxe v oblasti firemních financí
- základní orientace v účetnictví
- velmi dobrá znalost práce na PC – především Excel
- dobré komunikační a organizační schopnosti
Náplň práce:
- sledování pohledávek po lhůtě splatnosti
- kontrola plateb
- práce v mezinárodním týmu
- rozhodování o poskytnutí úvěru zákazníkovi, monitorovat riziko, dodržovat firemní postupy včetně politiky risk managementu
- spolupráce s obchodním i účetním oddělením a externími společnostmi
- reporting nadřízenému
Nabízíme:
- zázemí silné mezinárodní společnosti
- zajímavé platové ohodnocení
- systém firemních benefitů
- práci v příjemném kolektivu
- další osobnostní a profesní rozvoj
Zaujala Vás naše nabídka?
Pokud ano a splňujete požadavky, pak neváhejte a zašlete co nejdříve Váš životopis na adresu petra.vitova@adecco.com , tel. 725 562 671.
Těšíme se na spolupráci s Vámi!
Poskytnutím údajů souhlasíte se shromažďováním a zpracováním Vašich osobních údajů za účelem zaměstnání a zprostředkování zaměstnání. Více o zásadách ochrany osobních údajů naleznete zde: http: //www.adecco.cz/Prohlaseni.html