Manažer zákaznických center Karviná a Havířov

  • Karviná

Pracovní místo ( Manažer zákaznických center Karviná a Havířov ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Manažer zákaznických center Karviná a Havířov
Pro našeho významného klienta hledáme kandidáta na pozici Manažer zákaznického centra. Máte zkušenost s řízením 10ti členného týmu? Pracovali jste v korporátní společnosti? Hledáte vždy cestu k řešení problémů a posouvání svých podřízených?
Tato pracovní pozice je pro Vás pravděpodobně zajímavá, pošlete nám svůj životopis.
Co je náplní práce na této pozici?
· zodpovědnost za provoz přepážkového zákaznického centra včetně plnění jeho KPI a plánu nákladů
· vedení, motivace a hodnocení týmu, odpovědnost v personální oblasti
· zodpovědnost za výsledky prodejních a retenčních aktivit svěřeného týmu a jejich postupné zlepšování
· odborné a profesionální poradenství stávajícím a potenciálním klientům společnosti, obsluha zákazníků u přepážky, nabídka a prodej produktů a služeb
· řešení stížností a složitých reklamací
· spolupráce na definování standardů a metodik pro obsluhu zákazníků

Jaké předpoklady a zkušenosti jsou pro tuto pozici důležité?
· schopnost motivovat svůj tým
· velmi dobré komunikační schopnosti, proaktivita, pozitivní myšlení
· samostatnost při řešení úkolů, organizační schopnosti, orientace na výsledek
· vysoké pracovní nasazení, odpovědnost a preciznost
· zájem o osobní rozvoj a sebevzdělávání
· zkušenosti na podobné pozici

Co Vám můžeme nabídnout?
· stabilní zázemí nadnárodní společnosti
· zajímavou práci s možností seberealizace
· příjemné pracovní prostředí
· nadstandardní balíček zaměstnaneckých benefitů
· příle

Vložit inzerát