Pracovní místo ( PRACOVNÍK BACK OFFICE/ADMINISTRATIVA – FINANCE (BR ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Máte zkušenosti z administrativní pozice nebo obdobné pozice back office? Rádi byste se pohybovali v oblasti financí? Pokud jste systematický, zodpovědný, pečlivý a flexibilní člověk a splňujete níže uvedené požadavky, neváhejte a pošlete nám své CV ještě dnes!
Mezinárodní společnost působící v oblasti financí s více než 150letou tradicí hledá vhodného kandidáta/ku:
PRACOVNÍK BACK OFFICE/ADMINISTRATIVA – FINANCE (BRNO)
Náplň práce:
• Zpracování smluv a konzultantských dokumentů
• Komunikace s obchodní sítí a s produktovými partnery
• Podpora vedení společnosti
• Dílčí spolupráce při označování korekcí a storen smluv
• Vedení skladu materiálů a tiskopisů – objednávky, zásobovaní, evidence, inventura
• Spolupráce na přípravě marketingových akcí
Požadujeme:
• SŠ/VŠ vzdělání
• Zkušenosti na obdobné nebo administrativní pozici min. 1 rok
• Znalost MS Office - Word, Excel, Power Point, Internet
• AJ velkou výhodou
• Schopnost samostatného plnění úkolů
• Pozitivní a zodpovědný přístup k práci
• Odolnost vůči stresu, spolehlivost, flexibilita
Nabízíme:
• Velmi dobré mzdové ohodnocení
• 5 týdnu dovolené
• Zázemí významné mezinárodní společnosti
• Práci v příjemném kolektivu
• Stravenky
• Možnost dalšího vzdělávání
• Jazykové kurzy
• Nástup možný IHNED
• Místo pracoviště: Brno
Zaujala Vás tato pracovní pozice? Zašlete nám svůj ŽIVOTOPIS V ČESKÉ VERZI S FOTOGRAFIÍ na e-mail: lucie.hrda"zavináč"adecco.com, nebo nás kontaktujte telefonicky na tel. číslo: +420 607 007 024.
Poskytnutím údajů souhlasíte se shromažďováním a zpracováním Vašich osobních údajů za účele