Pracovní místo ( Konzultant zákaznického servisu ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Pro našeho klienta, významnou nadnárodní společnost sídlící v okrese Kolín, hledáme vhodné kandidáty na pozici KONZULTANT ZÁKAZNICKÉHO SERVISU (Back Office).
Požadujeme:
- SŠ/VŠ ekonomického směru výhodou
- velmi dobrá znalost francouzského a anglického jazyka, španělština výhodou
- zkušenosti s prací na PC, znalost SAP výhodou
- praxe v oblasti služeb zákazníkům min. 2 roky
Náplň práce:
- zodpovědně a pečlivě spravuje svěřené portfolio zákazníků, jejich objednávky, požadavky, technické parametry zboží, platby, reklamace a další s tímto spojené aktivity
- reprezentuje svěřené zákazníky vůči všem útvarům závodu
- komunikuje s kontaktními útvary svých svěřených zákazníků
- spolupracuje s příslušnými obchodními zástupci (sales manažery) a případně s jejich agenty
- na základě zákaznické objednávky vytváří definici zakázky pro útvary závodu a monitoruje úplné a včasné vykrytí požadavků svých zákazníků, spolupracuje s oddělením plánování
- vede kompletní a aktuální evidenci objednávek u svěřených zákazníků
- spolupracuje s oddělením kvality v oblasti reklamací
- vystavuje faktury za dodané zakázky
- spolupracuje s oddělením logistiky - objednává u nich transport vyrobených zakázek
Nabízíme:
- motivující platové ohodnocení
- příjemné pracovní prostředí
- široká škála zaměstnaneckých výhod
- možnost profesního růstu
- zázemí stabilní společnosti
- nástup možný ihned
V případě zájmu zasílejte Vaše životopisy na e-mailovou adresu lucie.ledlova@adecc