Pracovní místo ( Koordinátor zákaznického servisu ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Pro Pro našeho klienta, výrobní společnost v okrese Hradec Králové, hledáme vhodné kandidáty na pozici
KOORDINÁTOR ZÁKAZNICKÉHO SERVISU
POŽADAVKY:
Vzdělání:
- SŠ/VŠ vzdělání
- min. 2 roky praxe na obdobné pozici na zákaznickém servisu, logistiky či plánování výroby
- pokročilá znalost AJ podmínkou
- pokročilá znalost NJ podmínkou
- znalost práce v SAP výhodou
- MS Office – nutností Excel
- dobré komunikační a organizační schopnosti
- ŘP sk. B - aktivní řidič
NÁPLŇ PRÁCE:
- zodpovědnost za vedení týmu
- koordinace pracovní činnosti týmu
- určování zástupu v rámci pracovního týmu
- příprava plánu školení a vzdělávání pracovníků
- práce na projektech
- příprava prezentací, pravidelné meetingy a cally
- denní komunikace se zahraničními závody (převážně německy mluvící)
- řešení interních a externích reklamací
Nabízíme:
- práci v prosperující nadnárodní společnosti
- velmi dobré platové ohodnocení
- zajímavou a odpovědnou práci v přátelském kolektivu
- zaměstnanecké benefity
- nástup možný ihned
V případě Vašeho zájmu zašlete Váš životopis na petra.vitova@adecco.com , 725 562 671
Těšíme se na spolupráci s Vámi.
Poskytnutím údajů souhlasíte se shromažďováním a zpracováním Vašich osobních údajů za účelem zaměstnání a zprostředkování zaměstnání.
Více o zásadách ochrany osobních údajů naleznete zde: http: //www.adecco.cz/Prohlaseni.html